ویژگی ها و امکانات طراحی سایت های صنعت نساجی :
معرفی بهترین شرکت های طراحی سایت ایران
ویژگی ها و امکانات طراحی سایت های صنعت نساجی :
چهار شنبه 17 دی 1399 ساعت 13:46 | بازدید : 40 | نویسنده : amirali | ( نظرات )

طراحی برای یک هدف

محصولات نساجی برای طیف وسیعی از اهداف، برای لباس، وسایل تزئینی و اثاثیه منزل و همچنین برای استفاده در جنبه  های صنعتی، پزشکی، معماری، نما سازی و حمل و نقل ساخته می شوند. آنچه که ذهن طراح را سمت و سو می دهد، کارکردی است که محصول نساجی جهت اجرا به آن نیاز خواهد داشت، اما چه کسی از آن استفاده خواهد کرد و چگونه می توان آن را ساخت تا از محصولات موجود مشابه متمایز باشد؟ طراحی محصول جدید باید مشخصات و الزامات مشتری را برآورده کند و برای کسانی که اقدام به خرید برنامه ریزی شده یا بدون برنامه می کنند باید به اندازه کافی جذاب باشد. درک چیزهای مورد نیاز به تمرکز بر روی ایده  های طراحی نیاز خواهد داشت.

صنعت نساجی از کهن‌ترین صنایع بشری محسوب می‌شود چرا که نیاز به لباس و پوشاک پس از نیاز به غذا و مسکن از نیازهای اولیه انسان به‌شمار می‌آید. نشانه‌هایی از بافندگی و نساجی مربوط به دوران پارینه‌سنگی به دست آمده‌است. نشانه‌های ضعیفی در موراوی پیدا شده‌است. نشانه‌های مشخصی از بافندگی در دوران نوسنگی در سوئیس پیدا شده‌است.

«در حدود پنج هزار سال پیش از میلاد مردم غارنشین فلات ایران بر اثر تغییراتی که از لحاظ آب‌وهوا و تشکیل مزارع و چمنزارها به وجود آمد به دشت‌ها روی آوردند و زندگی تازه‌ای را آغاز کردند و در تمدن آن‌ها نسبت به دوران‌های پیشین پیشرفت بیشتری دیده شد. کهن‌ترین مردم دشت‌نشین، مردم محل سیلک نزدیک کاشان بودند که آثار زندگی ایشان را در آن‌جا به دست آورده‌اند. چون در همین محل مقداری دوک‌های سنگی و گِلین به دست آورده‌اند تصور می‌رود که مردم آن زمان با صنعت نساجی آشنایی داشته‌اند.»

 

ویژگی ها و امکانات طراحی سایت های صنعت نساجی :

۱– سرعت بارگذاری صفحات از اهمیت بالایی برخوردار است که در گروه طراحی سایت رایانگان این امر از مهم ترین اولویت ها می باشد . برای وب سایت های صنعت نساجی به خاطر حجم بالای تصاویر در گالری تصاویر موجود فشرده سازی قدرتمند با تکنولوژی GZIP صورت می گیرد .

۲- طراحی ظاهری مناسب نیز باید برای تمامی وب سایت ها در نظر گرفته شود که وب سایت های صنعت نساجی نیز شامل آن می شوند ، گروه طراحی وب رایانگان با در نظر گرفتن سفارشات و امکانات مد نظر شما طرح اولیه را آماده و پس از تأیید شما به اجرا می گذارد که این امر باعث رضایت مندی مشتریان شده است و هدف ما هم همین است .

    نمایش ویژگی های پارچه
    سفارش برای طرح جهت اجرای رو پارچه
    گالری فیلم های جذاب از صنعت نساجی
    سیستم نظر سنجی برای بررسی میزان علاقمندی مشتریان و کاربران

 

طراحی سایت نساجی و محصولات کامل و منظم

تصور کنید شما یک فروشگاه پارچه دارید. برای این که مشتریان به راحتی بتوانند اجناس مورد نظرشان را پیدا کنند چه میکنید؟

پارچه های مشابه را در قفسه های مشابه میچینید و قیمت آن ها را هم مشخص میکنید. وقتی زمستان آمده است با پارچه های تابستانه چه میکنید؟ مسلما آن ها را کنار گذاشته و فضای اصلی را برای پارچه های همان فصل استفاده میکنید. البته میتوانید این پارچه ها را در قسمت مشخصی از فروشگاه قرار داده و با قیمتی که تخفیف خورده است بفروشید.

دقیقا همین کارها را روی وب سایت تان هم باید انجام دهید. شما باید با داشتن دسته بندی های مشخص، به کاربر کمک کنید که پارچه مورد نظر خود را پیدا کند. مثلا مشتری باید بتواند با جستجوی عبارت " پارچه چهارخانه" تمامی پارچه های چهارخانه را ببیند و از میان آن ها جنس مورد نظرش را انتخاب کند. نامنظم بودن محصولات باعث میشود که هیچ کدام از آن ها به درستی دیده نشود و این بدترین کاری است که میتوان برای یک فروشگاه اینترنتی انجام داد.

سیستم های یکپارچه

اغلب کارخانجات نساجی از یک سیستم هواشوی اصلاح شده استفاده می کنند که در آن سیستم تهویه مطبوع و جمع کننده ترکیب (قسمت سیستم جمع کننده را ملاحظه کنید) و یک واحد یکپارچه تشکیل می دهند. هوای ساخته شده توسط فن های سیستم جمع کننده و هر هوایی که برای جبران كل هوای برگشت مورد نیاز است از طریق یک کانال مرکزی وارد دستگاههای تهویه مطبوع می شود. میزان هوای برگشت داده شده توسط سیستم های تمیز کننده ماشین های ساخت نخ نباید از مقدار هوای رفت تهویه مطبوع بیشتر باشد. هوای تخلیه شده توسط این سیستم های مکش مستقیما توسط کانال های هوای برگشت به سیستم تهویه مطبوع برده می شود. مقداری از هوای سیستم تمیز کننده قبل از ورود به کانال از روی موتور محرک ماشین نخ ساز ویک فضای ویژه می گذرد تا تلفات حرارتی موتور را بگیرد.

وقتی که سیستم های یکپارچه در مواقعی از شرایط هوای رفت منطقه تحت نفوذ خود تجاوز می کنند، هوای مازاد باید بعد از تصفیه مجددا وارد شود.

طراحی تصاویر بافتی انتزاعی ممکن است به عنوان یک چالش به نظر برسد، اما با انتخاب آینه تکرار ویژگی وقتی با استفاده از uploader آنلاین ما، طراحی‌های شما را می‌توان به سطح بعدی با کم‌ترین سر و صدا در زمانی که تکرار طراحی شما مطرح می‌شود، برد. این یک برنامه آموزشی ساده است که به وسیله یکی از کارآموزان عالی ما از سال ۲۰۱۸ - امیلی کنار هم قرار داده می‌شود.

ابتدا، با ایجاد طرح‌های خودتان شروع کنید و سپس آن‌ها را در کامپیوتر خود بررسی کنید. ما توصیه می‌کنیم که آثار هنری خود را در ۳۰۰ dpi و در حالت رنگی RGB اسکن کنیم.

برای کار هنری ما تصمیم گرفتیم که با کار با خط کار و رنگ‌های متضاد بازی کنیم تا یک اثر زیگزاگ انرژی ایجاد کنیم.

https://rastinweb.com/fabric-website-design

https://www.digitalfabrics.com.au/category/how-to-design-fabric/


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
آخرین مطالب
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان های وب دیزاین و آدرس highwebdesign.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 51
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 3
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 3
:: بازدید ماه : 23
:: بازدید سال : 176
:: بازدید کلی : 386